Siirry pääsisältöön

Artekin Blue Friday -kampanja täyttää viisi vuotta

Uutinen Yritysyhteistyö

Suomeenkin vahvasti rantautunutta Black Friday -shoppailupäivää vietetään taas perjantaina 26.11. Artek järjestää jo viidennen Blue Friday -tempauksen vastaiskuna turhaa shoppailua ja heräteostoksia tuputtavalle Black Fridaylle. Perjantaina 26.11. tehtyjen normaalihintaisten Artek- ja Vitra-ostosten loppusummasta 20 % lahjoitetaan BSAG:n Itämeri-työhön. Pitkäaikaiset kumppanuudet ja yhteistyöt ovat elintärkeitä vaikuttavan Itämeri-työn jatkuvuuden kannalta.

”BSAG:lle on tärkeää, että huomioidaan kokonaisuus ja vaikutukset ympäristöön. Artekin kanssa on helppo tehdä yhteistyötä koska pitkäikäisiin, harkitusti ostettuihin tuotteisiin pohjautuva lahjoitus sopii myös meidän ajatteluumme kestävästä kulutuksesta. Pitkäaikainen yhteistyö takaa BSAG:n Itämeri-työn jatkuuvuuden”, sanoo BSAG:n toimitusjohtaja Michaela Ramm-Schmidt.

Neljällä kampanjalla on nyt jo saatu kerättyä 12 000 euroa Itämeri-työhön, viisivuotiskampanjan tavoitteena on rikkoa yhteenlaskettuna 16 000 euroa Itämerelle. Jos sinulla on ajatuksena hankkia lähitulevaisuudessa Artekin tai Vitran kestäviä tuotteita, niin 26.11 on oikea hetki.

”Viidessä vuodessa Artek Helsinki -myymälän Blue Fridaysta on muodostunut perinne, joka puhuu Black Fridayn äkkinäisiin ostopäätöksiin kannustavien tarjousten sijasta tiedostavan kuluttamisen ja kestävän kehityksen puolesta. Poikkeuksellinen Itämeremme valikoitui lahjoituksen kohteeksi jo vuonna 2017, sillä se koskettaa kaikkia suomalaisia. Asumme maassa, jota Itämeri ympäröi, rantaviivaa on yhteensä noin 46 000 kilometriä. Edistämällä Itämeren suojelutyötä yhdessä asiakkaidemme kanssa teemme sijoituksen kotimaamme luonnon tulevaisuuteen”, toteaa Artek oy ab:n toimitusjohtaja Anja Matilainen.

Lue myös

Lue lisää
image/svg+xml